Pageviews past week

Monday, January 6, 2014

Το ημερολόγιο ενός ερωτευμένου


Καλοκαίρι:
Στέκεσαι μπροστά μου ολόγυμνη και με κοιτάζεις σαν να ποζάρεις σε ζωγράφο που δεν άλλαξε ποτέ μοντέλο. Είσαι τόσο όμορφη,  τόσο καλή, τόσο γυναίκα.
Η ματιά σου ιδιαίτερα φιλική, η φωνή σου ξεχωριστή. Υπέροχη η αίσθηση της επιδερμίδας σου με κάνει να ανατριχιάζω. Με κόπο τραβώ το βλέμμα μου από το σώμα σου, μόνο και μόνο για να μην φανώ αδιάκριτος. Αχ! πόσο θέλω να είμαι αντάξιος της ομορφιάς σου.

Φθινόπωρο:
Δεν αμφέβαλα ποτέ για εσένα από την στιγμή που αντιλήφτηκα την εξαίσια μυρωδιά της επιδερμίδας σου.
Βαδίζω μαζί σου κρατώντας σε από το χέρι. Ο αέρας στα πνευμόνια μου μπαινοβγαίνει ελεύθερος.
Είμαι τόσο ερωτευμένος μαζί σου, που πονάω. 

Χειμώνας:
Δέχεσαι το χάδι μου στο υπέροχο στήθος σου, γεύομαι τα χείλη σου, η αναπνοή σου ενώνετε με την δική μου. Με παίρνεις και με κρατάς μέσα σου βαθιά. Μου χαρίζεις την ασύγκριτη ηδονή να γίνω ένα με εσένα.
Μου παραστέκεσαι με τον δικό σου μοναδικό τρόπο, μου μιλάς για όλα. Λατρεύω τον τρόπο που σκέφτεσαι, είσαι ο καλύτερος μου φίλος. Γίναμε σύντροφοι.

Άνοιξη:
Όλα μου τα έδωσες απλόχερα. Όλα από την πρώτη στιγμή.        
Τίποτα δεν θα πω ομορφότερο στο κόσμο, από την στιγμή που σε είδα.
Σε ερωτεύθηκα αμέσως.
Σε ερωτεύθηκα παντοτινά.
Σε αγαπώ!! 

Το όνομα σου είναι η ίδια μου η Ζωή. 

No comments:

Post a Comment