Pageviews past week

Saturday, February 8, 2014

Γιατρέ μου, είμαι σοβαρά;

- Περάστε, κα Σούλα. Καθίστε.

- Καλημέρα σας.

- Καλημέρα. Πώς είστε;

- Καλά, όλα καλά.

- Χαίρομαι, αυτό είναι μία βελτίωση.

- Τι βελτίωση, γιατρέ μου, χάλια είμαι, έτσι το είπα για να μην ξεκινήσω άσχημα

- Α, οκ. Δεν το κατάλαβα, συγνώμη. Σας ακούω, τι θέλετε να κουβεντιάσουμε σήμερα;

- Δεν ξέρω, σήμερα ήρθα απροετοίμαστη.

- Δεν πειράζει, κάτι θα σκεφτούμε.

- Βασικά, για να πω και την αλήθεια, δεν έχω όρεξη να συζητήσω τίποτα σε βάθος. Κι αυτό που μου είπατε, ενσωμάτωση, σωματοποίηση. Καθόλου δεν το κατάλαβα. Να πούμε κάτι ελαφρύ;

- Όπως προτιμάτε. Κάνατε τίποτα ιδιαίτερο αυτή τη βδομάδα;

- Λοιπόν, την Κυριακή έκανα κάτι ιδιαίτερο. Βγήκα για καφέ με τις φίλες μου. Κάτσαμε σε ένα καφέ κοντά στην παραλία, Όπερα το λένε, δεν ξέρω αν το ξέρετε. Μας πήγε μία φίλη μας. Ήταν καλά. Δούλευε εκεί και μία κυρία, Όλγα, νομίζω τη λέγανε, πολύ φιλική.

- Ναι, το ξέρω αυτό το καφέ. Πάω κι εγώ κάθε βδομάδα. Ναι, είναι πολύ συμπαθητική η Όλγα και το μαγαζί έχει ένα πολύ ιδιαίτερο στυλ…

- Για σας θα μιλήσουμε τελικά, γιατρέ; Αφήστε με να σας πω τον πόνο μου.

-  

- Εκεί που καθόμασταν, σήκωσε έναν αέρα άλλο πράγμα. Και σκέφτηκα αμέσως τα απλωμένα ρούχα. Γάμησέ τα. Συγνώμη κιόλας.

- Δεν πειράζει, όπως σας βγαίνει.

- Ε όχι και δεν πειράζει, να λέω τέτοιες λέξεις μπροστά σας. Έβγαλα το κινητό να πάρω το γιο μου. Δε δούλευε η μαλακία, δεν είχε σήμα; Κάτι είχε πάθει η μηχανή; Μπερδεύω και τις λέξεις, η συσκευή ήθελα να πω.

- Και πώς αντιμετωπίσατε αυτή τη δυσκολία;

- Την αντιμετώπισα… Με είδε ταραγμένη η κυρία που λέγαμε και μου λέει, πάρτε από το σταθερό. Πήρα το σύζυγο. Τα είχε ήδη μαζέψει. Τα πρόλαβε όλα, εκτός από το αγαπημένο μας baby doll. Ουφ, τι λέω πάλι σήμερα…

- Οπότε θα λέγατε ότι πήγε καλά τελικά εκείνη η μέρα; Περάσατε όμορφα;

- Μείξη συναισθημάτων. Το λέμε αυτό; Έζησα τόσα πολλά. Χαρά που είδα τις φίλες μου, ενδιαφέρον για το ντεκόρ του καφέ, αγωνία για τα ρούχα, αγανάκτηση για τον αέρα, απελπισία με το κινητό, ευγνωμοσύνη για την Όλγα, ανακούφιση για την κίνηση του συζύγου μου, ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ταραχή για το εσώρουχο που χάθηκε…

- Χαίρομαι που ζήσατε όλα αυτά τα συναισθήματα σε τόσο λίγο χρόνο. Όσο για το αγαπημένο σας εσώρουχο, θα μπορούσαμε να κουβεντιάσουμε παραπάνω πράγματα την επόμενη φορά, γιατί τώρα τελείωσε η ώρα μας.

- Ναι, γιατρέ, ό,τι πείτε. Ήταν πραγματικά πολύ ωραίο το εσώρουχο…

- Σας περιμένω την επόμενη βδομάδα, ίδια μέρα και ώρα, έτσι;


- Ναι. Καλή συνέχεια!

No comments:

Post a Comment